nedelja, 8. april 2018

60-letnica

Končno vam pokažem s čim sem se ubadala pred veliko nočjo, da je vse drugo stalo ob strani... Teta in botra je praznovala 60-let in zato se spodobi da dobi unikatno darilo. Ker je ljubiteljica čipke in rož, je bilo darilo v tem stilu - klekljana orhideja s šestimi cvetovi. Koliko je bilo dela in neprespanih noči raje nebi, izdelek pa govori sam zase :). Osnova je predelan Irmin vzorec orhideje.


Vsak cvetek je posebej klekljan, prav tako listi in dihalne korenine - ja nič ni umetno, vse originalno :). Tudi veja na katero je vpeta orhideja je iz grma, tako da so cvetovi razporejeni po "natur merilu", na vrhi sem pustila celo en popek viden, ostalo pa je žal skrito pod cvetličarskim trakom, ker drugače nebi mogla skriti žice od cvetov. Časovno sem zanjo porabila cca 18,5 ur: listi in koreninice 6,5h, cvetovi 10 h in vpetje 2 uri :).


Na bazi rožice so namesto lubja lišaji, ker sem tako lažje skrila gobo in papir s katerim sem jo fiksirala. Ne manjka pa niti "Mija dodatek" - pikapolonice za teto Luči :). Fotografije so bolj tako-tako, ker se nam je že mudilo na praznovanje in je šla še vsa "smrdeča" po utrjevalni smoli iz rok.


Bele cvetove je blazno težko fotografirati, sploh ker je vmes še metaliziran ledeno moder sukanec...

Izzivi:
Alphabet challenge A-anything but card

Voščilnica je narejena iz samih izrezkov, vendar sem jo pozabila prijaviti na takratni aktualni izziv pri CRAFT-alnici. Sem mislila da imam še en teden, pa je šlo mimo :(. Hvala Andreji, Mojci in Keti za izrezke.

Izzivi:
aprilska galerija Najlepšega para (valoviti kvadrat, napis zate)


Druga voščilnica, ki je bila dana ob isti priložnosti vendar iz "druge roke" je prav tako cvetoče in iz serije eko-zlata. Izrezek maka mi je poslala Andreja, pobarvan je z vodenimi barvami, preko pa sem mu dodala še prozoren glossy accent za bolj 3D izgled. Napis je Marinin.

Izzivi:
Addicted to stamps #286-anything goes

Že lani pa je nastala rožica, ki pa je žal ostala pozabljena na "lagerju". Naj bo danes cvetoča objava za tako lepo sončno nedeljo :). Prvo klekljano rožo pa ste videle v tejle objavi. Napredek je očitne, a ne :).


Rožica je roza z modrim tekočim parom s tremi cvetki. En cvet je večji, dva manjša pa sta enake velikosti. Tudi listki so klekljani. Zemlja pa po že znanem vzorcu :).


Izzivi:
Lilpatch of crafty friends #79 - ATG

Lep preostanek nedelje vam želim :).

Ne-Ja

14 komentarjev:

  1. Uau, pa ti si neverjetna! Kakšna orhideja! Še crknit ji ne bo mogla :) Prava mojstrica si! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo čudovita orhideja! Pa še listki so naklekljani! Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojoj, kako si se potrudila za teto. Krasna orhideja. Jaz vas res občudujem vas klekljarice, ker meni je to znanstvena fantastika, pa sem sicer kar vešča različnih ročnih del. Poklon! Če bi ti prav prišli še kakšni izrezki, ti z veseljem kaj pripravim, le javi se mi na e-mail, pa se dogovorimo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jerneja...kakšna poslastica za mojo ustvarjalno dušo je tvoja objava. Kakšne kleklane mojstrovine...ja, o nočeh si pri tem kar mislim...samo je pa končni rezultat čista poezija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vedno znova navdušuješ s svojim kleklanjem. Orhideja je prelepa in vse ostalo tudi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous flowers on some lovely projects, thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  7. So cute!
    thank you for joining us at Brown Sugar Challenge
    Tina, Brown Sugar DT
    youniquecreationbytina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely projects. Your butterflies are so pretty.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.
    Regards,
    Rijacki

    TTCRD DT
    Rijacki's Workshop
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Neja, pa ti si neverjetna!!! Koliko lepega si ustvarila, čudovito res!
    Tvoje objave me vedno napolnijo z neko posebno milino in tudi ko si nadenem tvoj prstan postanem popolnoma umirjena! Prava čarovnija dobre čarovničke ;-)
    Hvala, ker si! Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si naredila obe lončnici. Izdelka vredna občudovanja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. To je pa ena od spretnosti, ki bi se jo kdaj rada naučila. Mama to zna, hčerko je že začela učiti - mene so pa kar preskočili. Občudujem!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Moj poklon Jerneja, klekljano darilo je res fantastično!!! Tudi voščilnice so čudovite.
    LP,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  13. Your flowers on kraft paper are stunning! Thanks for playing along with our Anything Goes challenge at Addicted to Stamps and More! Cathy ATSM DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Wonderful :)Thanks for playing with us at Brown Sugar Challenge:)Ines DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).